A távelérés az ügyfél számára kényelmes és gyors megoldást nyújt a számítógép javításához, hiszen nincs szükség arra, hogy elszállítsák a gépet vagy várjanak a helyszíni kiszállásra. A szakember távolról is képes diagnosztizálni és megoldani a problémákat, ami időt takarít meg és csökkenti a költségeket. Emellett az ügyfél azonnali segítséget kaphat, és a számítógépe rövidebb ideig esik ki a munkából.


A távelérés közben nem a háttérben dolgozunk, a képernyőjén Ön mindent lát amit csinálunk a számítógépén. A távelérés kizárólag az Ön engedélyével jöhet létre  egyedi azonosítójának bediktálása és a kapcsolódás elfogadása után.

HOGYAN TÖRTÉNIK A CSATLAKOZÁS?

  1. AnyDesk letöltése és telepítése
    Töltse le az AnyDesk programot a hivatalos weboldalról (https://anydesk.com). Telepítse a programot a számítógépére az utasításokat követve.

  2. AnyDesk indítása és azonosító megosztása
    A program megnyitása után az AnyDesk ablakában látható egy egyedi azonosítószám. Ezt a számot kell megosztania a technikussal, hogy az csatlakozhasson a számítógépéhez.

  3. Kapcsolat engedélyezése
    Amikor a technikus csatlakozni próbál, megjelenik egy ablak, ahol engedélyeznie kell a hozzáférést. Itt lehetősége van beállítani, hogy milyen műveleteket végezhet a technikus (pl. képernyő megtekintés, irányítás).

  4. A hiba elhárítása és segítségnyújtás
    A technikus távolról dolgozik a számítógépén, hogy megoldja a problémát. Ezalatt Ön is láthatja, hogy mi történik a képernyőn, és akár közben is kommunikálhat a technikussal.

  5. Kapcsolat bontása
    A munka végeztével a technikus bontja a kapcsolatot, vagy Ön is megszakíthatja a kapcsolatot bármikor. Az AnyDesk bezárásával biztosíthatja, hogy a hozzáférés megszűnjön.